BOMBĂ LA CRAIOVA: Mititelu a dat clubul în judecată şi cere 10 milioane de euro, spune Piţurcă

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus
Victor Piţurcă e sigur că Mititelu nu va forma nicio echipă la Craiova, singurul lucru pe care îl doreşte patronul Ştiinţei fiind obţinerea unor despăgubiri din partea FRF-ului.
Selecţionerul Victor Piţurcă a dezvăluit faptul că Mititelu şi soţia sa au dat în judecată clubul şi cer suma de 10 milioane de euro. Piţurcă a mai precizat că a primit două citaţii prin care Mititelu îi cere despăgubiri de 25 de milioane de euro.

"Nu vă faceţi iluzii, că Mititelu nu vrea să joace în Liga a II-a. Vreau să ştiu şi eu lista asta de 39 de jucători de care vorbeşte el, mai era vorba de maxim cinci-şase jucători. Fanii să nu îşi facă iluzii că el a premeditat totul şi acum are scuzele necesare. El poate face echipă fără niciun fel de problemă, dar nu vrea asta. Are să-mi dea 7 milioane de euro, iar dacă revine în liga secundă e normal să îmi dea banii, dar ei nu pot reveni pentru că sunt în insolvenţă de vreo opt ani. Societatea respectivă este în insolvenţă pentru că Mititelu a dat în judecată atât de mulţi oameni încât nici el nu mai ştie ce se întâmplă.

Eu am de la club de luat acei bani, de la acţionari. Mititelu şi soţia lui cer de la club 10 milioane de euro, nimeni nu ştia asta. Am primit două citaţii din partea lui, că am de plătit 5 milioane de euro pentru că am plecat de la Craiova şi 20 de milioane de euro drept daune. Acum de curând am primit o citaţie în care se spune că nu eram antrenorul Craiovei, nici el nu mai ştie ce procese are.

Vreau ca Mititleu să fie reprimit în liga a doua, iar FIFA şi UEFA să suspende tot fotbalul românesc. El nu şi-a plătit jucătorii, antrenorii, iar acum vine şi strigă "hoţii". El nu şi-a respectat contractul cu mine, a fost vorba de o judecată simplă la Comisiile Ligii."
 a spus Victor Piţurcă la Dolce Sport.

Victor Piţurcă a analizat şi evenimentele în care a fost implicat Alexandru Chipciu în ultima vreme şi spune că a observat o schimbare de comportamnt al fotbalistului de la venirea sa în bucureşti.

"Chipciu s-a mai schimbat de când a venit în Bucureşti. Am simţit asta de când a venit ultima oară la naţională. Din păcate îl simt schimbat în rău. Nu mai e acelaşi tip liniştit de la Braşov." a mai spus selecţionerul.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/bomba-la-craiova-mititelu-a-dat-clubul-in-judecata-si-cere-10-milioane-de-euro-spune-piturca_969462.html#ixzz20xQU4MR3

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.