Halloween party ideas 2015


Facebook nu va exista o eternitate. Binenţeles, o companie cu numele Facebook va exista şi, sigur, va avea o reţea socială găzduită de Facebook.com. Însă reţeaua de socializare Facebook, aşa cum, o cunoaştem acum are speranţă de viaţă limitată.
Cum va arăta Facebook peste 10 ani? Thenextweb.com descrie un scenariu:
Precum Google, Yahoo şi Amazon, Facebook va trebui să se reinventeze, pe fondul schimbărilor din domeniul internetului. Pe măsura dezvoltării acestuia, Google a dezvoltat din ce în ce mai multe aplicaţii, precum Google Documents, Gmail şi Google Maps. Acum, Google schimbă viteza şi scoate pe piaţă ochelarii Google conectaţi la internet, Street View, aplicaţia care permite explorarea de locaţii din întreaga lume cu ajutorul imaginilor la 360 de grade la nivel de stradă şi maşina fără şofer.
Yahoo, care a început ca director pe internet, s-a extins în domeniul căutării și al serviciilor oferite pe pagina de start. Yahoo oferă astăzi o pagină de pornire de 700 de milioane de vizitatori unici lunar şi rămâne profitabil, în ciuda cotei de piaţă, tot mai reduse.
Amazon a început cu vânzări de cărţi pe internet, dar Jeff Bezos, fondatorul magazinului online, a împins în mod constant compania dincolo de limitele acestei categorii. Astăzi, Amazon planuieşte să dezvolte o reţea de depozite urbane care pot asigura livrarea în aceeaşi zi şi chiar s-a transformat în furnizor de cloud computing prin Amazon Web Services.
Două ameninţări
Facebook se confruntă acum cu două forţe externe care vor determina direcţia de dezvoltare: aplicaţiile pe telefoane mobile şi alte produse sociale. Facebook a avut întotdeauna o relaţie complicată cu dispozitivele mobile. A fost nevoie de mai mult de un an după ce iPad a fost scos pe piaţă ca Facebook să lanseze o aplicaţie pentru aceasta. În plus, aplicaţiile mobile de Facebook au primit numeroase plângeri cu privire la viteză şi părerea generală a utilizatorilor. În acelaşi timp, dimensiunea platformei (de peste 488 de milioane de utilizatori lunar, în continuă creştere), înseamnă că există oportunităţi enorme de a aduce oameni împreună în spaţiul mobil. Pe fondul dezvoltării rapide a smartphone-urilor, distribuţia de fotografii şi video ia amploare, iar Facebook, de fiecare data, se confruntă cu un nou risc. De exemplu, inabilitatea Facebook din acest domeniu a costat reţeaua de socializare 1 miliard de dolari. Atât a costat achiziţia Instragram, care avea 30 de milioane de utilizatori când a fost cumpărată de Facebook.

Trimiteți un comentariu

Calafat News

{picture#http://4.bp.blogspot.com/-kMT8J0qeHcg/VbdxxUjkI5I/AAAAAAAASlM/AlrSQHRcrnU/s1600/cn2.jpg} Calafat News îşi propune să ofere cele mai importante şi cele mai noi ştiri. E-mail: calafat.live.stiri@gmail.com {facebook#https://www.facebook.com/calafatnews} {twitter#https://twitter.com/ciobanugigel} {google#https://plus.google.com/+CalafatNews} {pinterest#https://ro.pinterest.com} {youtube#https://www.youtube.com/channel/UC3D-WMvUbN9TlxFRUnSLu4A}
Un produs Blogger.