Halloween party ideas 2015


A doua sesiune a Programului Rabla 2012 începe pentru persoanele fizice astăzi, cu fonduri de 57 de milioane de lei (12,56 milioane de euro) pentru scoaterea din uz a 15.000 de autoturisme mai vechi de zece ani, a anunțat Ministerul Mediului. În ceea ce privește sesiunea pentru persoanele juridice, aceasta se află în derulare, fiind în etapa de depunere a dosarelor, în perioada 23 aprilie - 31 august 2012.

„Începând de mâine (astăzi – n.r.), va avea loc repartizarea către colectori a celor 15.000 de tichete, iar persoanele fizice care dețin mașini mai vechi de zece ani se pot adresa firmelor colectoare, începând cu aceeași dată, în vederea casării acestor autoturisme“, a anunțat Ministerul Mediului, care menționează că termenii rămân aceiași ca până acum, respectiv o primă de casare de 3.800 de lei, exprimată printr-un tichet cu valoare nominală. Pentru achiziționarea unui autovehicul nou pot fi utilizate cel mult trei tichete valorice, la fel ca până acum.
Ministerul Mediului ia în calcul suplimentarea fondurilor pentru Programul Rabla cu încă 57 de milioane de lei/15.000 de tichete, după epuizarea sumelor care vor fi deblocate în această a doua sesiune, care demarează azi.
Pentru persoanele juridice, încă se află în derulare prima sesiune din Programul Rabla 2012, potrivit Ministerului Mediului.
Prin Programul Rabla au fost casate anul acesta 25.964 de autoturisme mai vechi de zece ani. În cadrul primei sesiuni a Programului Rabla 2012 au fost achiziționate 8.006 mașini, dintre care 3.661 de producție autohtonă (45%).
Lista producătorilor, importatorilor de autoturisme și distribuitorilor autorizați să participe în anul 2012 la Programul de stimulare a înnoirii parcului auto național, precum și cea a operatorilor economici autorizați să desfășoare activități de colectare și tratare a vehiculelor scoase din uz se găsește pe site-ul Agenţiei Fondului pentru Mediu (AFM), în cadrul secțiunii „Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2012“.
Iată documentele necesare pentru persoanelor fizice pentru a intra în program și care trebuie prezentate odată cu autovehiculul ce urmează a fi casat:
a) actul care îi atestă identitatea, precum și domiciliul sau reședința în România, eliberat de către autoritățile române, în termen de valabilitate, în original și copie;
b) certificatul de înmatriculare a autovehiculului uzat, în original și în copie legalizată;
c) cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, în original și în copie legalizată;
d) actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, în original, pentru cazul în care din certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, nu rezultă anul fabricației, anul primei înmatriculări în România și/sau categoria autovehiculului uzat;
e) certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, eliberat de autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială își are domiciliul sau reședința proprietarul și este înregistrat fiscal autovehiculul uzat, în original.
Prin Programul Rabla, în ultimii doi ani, au fost casate 305.964 de autoturisme uzate și au fost achiziționate 101.766 de autoturisme noi, dintre care 40.269 de origine autohtonă.

Trimiteți un comentariu

Calafat News

{picture#http://4.bp.blogspot.com/-kMT8J0qeHcg/VbdxxUjkI5I/AAAAAAAASlM/AlrSQHRcrnU/s1600/cn2.jpg} Calafat News îşi propune să ofere cele mai importante şi cele mai noi ştiri. E-mail: calafat.live.stiri@gmail.com {facebook#https://www.facebook.com/calafatnews} {twitter#https://twitter.com/ciobanugigel} {google#https://plus.google.com/+CalafatNews} {pinterest#https://ro.pinterest.com} {youtube#https://www.youtube.com/channel/UC3D-WMvUbN9TlxFRUnSLu4A}
Un produs Blogger.