O familie de artişti din Craiova şi-a construit o adevărată vilă în jurul blocului. Imobilul ridicat ilegal a fost dărâmat

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus

Construcţia a fost ridicată în urmă cu 10 ani, însă reprezentanţii Primăriei Craiova au declarat că a fost făcută ilegală şi a pus în pericol întreg blocul. Familia Pîrlea a construit o terasă, două camere şi o vilă.

Familia Pîrlea a declarat că s-a împrumutat la CEC  pentru a putea face investiţia: ''Am ridicat această construcţie în urmă cu aproximativ 10 ani, m-am împrumutat la CEC. Eu am vrut să fie frumos, am pus terasă cu flori, ba chiar şi fântâniţă în grădină. Nu am făcut doar pentru mine, ci şi pentru ceilalţi vecini. Am vrut să fie frumos, dar dacă nu le place celor de la Primărie, ce să fac, să le demoleze. Mi-au dat şi două amenzi de câte 2000 lei pentru că nu aveam avize şi acum tot o demolează”.   

Proprietatul a fost somat să dea jos construcţia ilegală

Angajaţii Regiei Autonome a Domeniului Public şi Fondului Locativ Craiova, au declarat că vor lucra cu atenţie pentru a nu afecta pereţii blocului. ''Nu ştiu cum a reuşit domnul respectiv să ridice toată această construcţie, cert este că este ilegală şi poate fi un pericol pentru întreg blocul. Vom lucra cred toată ziua pentru a demola tot ce s-a construit în exteriorul blocului. Vom lucra cu atenţie pentru a nu afecta pereţii blocului'', a declarat Radu Preda, diractor Regia Autonomă de Administrarea a Domeniului Public şi a Fondului Locativ Craiova.

Familia Pîrlea lucrează la Filarmonica Oltenia.

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.