Halloween party ideas 2015


Scandalul izbucnit în noaptea de Revelion la restaurantul RSR din Podari, unde clienții s-au revoltat susținând că au fost serviți cu produse stricate a fost tranșat, ieri, de comisarii Gărzii Financiare Dolj. Aceștia au dispus închiderea localului pe o perioadă nedeterminată, pe motiv că unitatea nu are casă de marcat, patronul fiind și amendat pentru acest lucru. În plus, tot ieri, au finalizat ancheta în cauză și inspectorii Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Dolj, care i-au aplicat lui Constantin Gheorghe, administratorul unității, o amendă de 2.000 de lei, pentru că nu existau grafice de temperatură în spațiile de depozitare a alimentelor.

Directorul Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Dolj, Andrei Butaru, a confirmat faptul că inspectorii de specialitate au finalizat raportul în cazul controlului de la restaurantul RSR din Podari şi au aplicat şi o sancţiune. „Administratorul restaurantului a fost amendat cu 2.000 de lei pentru că nu ne-a prezentat graficele de temperatură din spaţiile de depozitare. Acesta era obligat să aibă aceste grafice pentru a stabili cu exactitate la ce temperatură a fost păstrat peştele. Facturile arătau că acesta era în termenul de valabilitate, dar poate nu a fost păstrat în condiţii corespunzătoare”, a declarat Andrei Butaru.

Tot ieri, reprezentanții Gărzii Financiare Dolj au luat decizia suspendării activității localului pe o perioadă nedeterminată, pe motiv că unitatea nu era dotată cu casă de marcat, astfel că nici unul dintre cei aproximativ 650 de clienți care au achitat câte 150 lei care să petreacă Revelionul la RSR nu a primit bon fiscal. În plus, Garda Financiară i-a aplicat și o amendă patronului.

Reamintim că petrecerea de Anul Nou s-a transformat într-un scandal la Palatul RSR de la Podari, după ce mai mulți clienți au reclamat că peștele pe care l-au primit era stricat și alunele de pe masă aveau viermi. Pentru că administratorul și ospătarii au dat bir cu fugiții, o parte dintre clienți au ajuns să-și pregătească singuri ceva de mâncare în bucătăria localului. În urma verificării actelor de provenienţă a mărfii şi a certificatelor de conformitate, s-a stabilit că produsele cumpărate pentru masa festivă erau în termenul de valabilitate. Însă reprezentanții Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului l-au sancționat pe patron cu  30.000 lei, pentru că nu a informat corect clienţii şi pentru prestarea de servicii necorespunzătoare.
Sursa:.cvlpress.ro

Trimiteți un comentariu

Calafat News

{picture#http://4.bp.blogspot.com/-kMT8J0qeHcg/VbdxxUjkI5I/AAAAAAAASlM/AlrSQHRcrnU/s1600/cn2.jpg} Calafat News îşi propune să ofere cele mai importante şi cele mai noi ştiri. E-mail: calafat.live.stiri@gmail.com {facebook#https://www.facebook.com/calafatnews} {twitter#https://twitter.com/ciobanugigel} {google#https://plus.google.com/+CalafatNews} {pinterest#https://ro.pinterest.com} {youtube#https://www.youtube.com/channel/UC3D-WMvUbN9TlxFRUnSLu4A}
Un produs Blogger.