EXCLUSIV: Aproape 3.000 de reclamații la ANPC împotriva RDS, în 2012

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus
Anul trecut, au fost depuse la Protecția Consumatorului, peste 5.000 de reclamații împotriva celor 4 mari companii de cablu (RCS&RDS, UPC, Romtelecom și AKTA). Mai mult de jumătate din ele au fost soluționate în favoarea consumatorilor, spune, pentru capital.ro, Bogdan Cristian Nica, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Mai mult, unele dintre reclamațiile depuse anul trecut încă nu au fost finalizate. Procentul reclamațiilor soluționate în favoarea consumatorilor ar putea fi undeva spre 70%, spune președintele Cristian Nica.

Cele mai multe reclamații le-a avut compania RCS&RDS, fapt ce este întru totul normal, dat fiind că firma are și cea mai mare cotă de piață.

Astfel, conform cifrelor ANPC furnizate capital.ro, Protecția Consumatorului a primit anul trecut 2937 de reclamații împotriva RDS, 1803 împotriva Romtelecom și 386 împotriva UPC.

Cel mai des întâlnite reclamații împotriva RDS au avut drept obiect: 

-Servicii nefunctionale, lipsa semnal, lipsa echipamente - stick, decodor
- Intarziere montaj, nerespectare clauze contractuale
-Netrimitere facturi la adresele indicate, conditii facturare si incasare, facturi eronate
-Refuz reziliere contract, impunere contracte noi in urma preluarii unor societati de tv cablu mai mici
-Modificare grila de programe fara notificare in prealabil a abonatilor, eliminarea unor posturi din grila de programe

Citește și RDS se justifică: Nu suntem obligați să avem toate canalele din lista must carry

Împotriva UPC, cele mai des întâlnite reclamații au fost:

-Intreruperi nejustificate ale semnalului

- Calitatea serviciilor, alte probleme tehnice

- Prelungire contract fara acord abonat

- Suspendare abuziva de serviciu pe motiv de neplata

- Perceperea taxei de reziliere

- Neremediere deficiente in termenul stipulat

Romtelecom

- lipsa semnal, semnal slab

-intarziere executie lucrari

- intarziere la punctele de lucru- facturare

- Refuz reziliere contract, percepere taxa de reziliere

- Facturare eronata

- Scoatere de programe din grila

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.