Podul Vidin-Calafat are nevoie de reparaţii la doar un an de la inaugurare

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus
La doar un an şi trei luni de la inaugurarea podului Vidin-Calafat de peste Dunăre, suprafaţa de asfalt de pe o parte a podului a trebuit să fie înlocuită în întregime, a declarat Vladimir Andreev, directorul companiei mixte care gestionează podul, transmite BTA.

Potrivit lui Andreev, suprafaţa de asfalt de pe o parte a podului a fost complet înlocuită până la mijlocul lunii septembrie, în timp ce în direcţia opusă suprafaţa de asfalt a fost doar parţial reparată. Lucrările de reparaţii sunt efectuate de firma spaniolă FCC, care a fost responsabilă şi de construcţia podului, în condiţiile în care acestea sunt cuprinse în garanţie, potrivit Agerpres.    

Iniţial FCC a început doar o înlocuire parţială a suprafeţei de asfalt însă ulterior a decis să înlocuiască în întregime stratul de asfalt.   

Vladimir Andreev nu a putut spune când vor fi terminate lucrările deoarece constructorul nu a fixat încă un termen-limită. De asemenea, nu este clar care este compania care va controla calitatea lucrărilor de reparaţii deoarece contractul iniţial de supraveghere a expirat în momentul dării în folosinţă a podului.    

Cu toate acestea, Andreev a subliniat că lucrările care se derulează în prezent nu afectează traficul deoarece poate fi folosită o parte a podului.   

Podul de la Calafat-Vidin, cel de-al doilea pod de trecere peste Dunăre între România şi Bulgaria, are o lungime de aproximativ 2 kilometri, 4 benzi rutiere (două pe fiecare sens), o linie simplă de cale ferată, două trotuare şi o pistă pentru biciclişti. De la darea sa în folosinţă, podul a fost utilizat de 650.000 de vehicule.   

Valoarea investiţiei pentru podul mixt Calafat-Vidin, în cazul României, a fost de 27.538.471,88 euro, sursa de finanţare fiind asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile (75%) şi de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat (25%).

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.