Proiectul „Reflexii culturale la Calafat – Turism şi tradiţii pescăreşti pe malul Dunării”, la final

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus
Asociaţia „Proiect pentru o Lume a Oamenilor Mai Buni” (A.P.L.O.M.B.) Calafat va finaliza mâine, 3 iunie, derularea proiectului „Reflexii culturale la Calafat – Turism şi tradiţii pescăreşti pe malul Dunării”, început la 3 iunie 2014 în urma semnării contractului de finanţare nerambursabilă cu Autoritatea de Management a POP, în cadrul Programului Operaţional pentru Pescuit (POP) 2007-20013. Conferința de încheiere a avut loc, ieri, la Calafat, prilej cu care organizatorii au vorbit despre activitățile desfășurate și despre atingerea scopului și obiectivelor propuse.

Activităţile proiectului s-au încadrat în Măsura 2 – „Sprijinirea infrastructurii şi serviciilor legate de turism, în beneficiul micilor comunităţi pescăreşti şi promovarea turismului”, Acţiunea – „Realizarea de proiecte integrate pentru atragerea turiştilor: cazare, masă, activităţi recreative relaţionate cu pescuitul” şi au fost desfășurate în zona „Grup Local Pescăresc Calafat” (FLAG Calafat).

Astfel, în perioada de un an, cât a durat implementarea proiectului, au fost organizate opt festivaluri, denumite „Juvelnicul cu rânduieli”. Fiecare s-a desfăşurat pe durata a două zile, având un program amplu de activităţi, şi s-a adresat, în ediţii specifice, locuitorilor din Maglavit, Basarabi, Calafat, Ciupercenii Vechi, Ciupercenii Noi, Desa, Poiana Mare şi Ghidici. De asemenea, au avut loc opt expoziţii de fotografie artistică pe tema pescuitului, denumite „Reflexii şi reflecţii dunărene”, opt seminarii pe teme specifice, cu titlul „Peştele – resursă naturală, factor cultural şi element de progres şi dezvoltare pentru comunităţile locale”, și două activităţi de ecologizare. În plus, s-au editat un amplu album de promovare turistică a zonei –  „Calafatul turistic”, care a fost lansat cu ocazia festivalurilor, și materiale publicitare, și s-a realizat un website, toate acestea constituindu-se într-o amplă campanie de promovare a ecoturismului în FLAG Calafat (zona Grup Local Pescăresc Calafat).


Scopul proiectului „Reflexii culturale la Calafat – Turism şi tradiţii pescăreşti pe malul Dunării” a fost îndeplinirea obiectivelor specifice ale Măsurii 2 în cadrul teritoriului Grup Local Pescăresc Calafat, în special. Potrivit președintelui A.P.L.O.M.B. Calafat, Dan Vană, a fost vorba, în principal, despre sprijinirea infrastructurii şi a serviciilor legate de turism din zona Grupului, în beneficiul micilor comunităţi pescăreşti din cadrul teritoriului FLAG Calafat, și de promovarea ecoturismului. Valoarea totală a proiectului a fost de 407.647,98lei, din care valoarea finanţării nerambursabile, de 329.354,22 lei.

sursa:cvlpress.ro

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.