SPCLEP Maglavit își începe activitatea vineri

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Maglavit își începe activitatea vineri, evenimentul fiind salutat de către președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, potrivit căruia deschiderea noii structuri reprezintă rezultatul colaborării reușite între primăria comunei și direcția de specialitate din subordinea CJ.

Totodată, Ion Prioteasa, președintele CJ Dolj, a evidențiat susținerea constantă pe care instituția a acordat-o pentru extinderea rețelei județene de evidență a persoanelor, care ajunge la 48 de unități, serviciile fiind astfel aduse mai aproape de cetățeni.

„Ne face plăcere să putem anunța că de mâine, chiar atunci când comunitatea din Maglavit sărbătorește ziua comunei, putem și noi să venim în sprijinul celor peste 4.700 de doljeni din această localitate, prin deschiderea serviciului local de evidență a persoanelor. Astfel, ei nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la Calafat pentru eliberarea actelor de identitate, nu vor mai cheltui bani pentru transport și, desigur, vor putea obține documentele într-un timp mai scurt“, a declarat președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa.

Noul serviciu public comunitar local de evidență a persoanelor va începe lucrul cu publicul vineri, la ora 10.00, urmând să își desfășoare activitatea în sediul Primăriei Comunei Maglavit. Unitatea va funcționa între orele 8.30 și 16.30 în zilele de luni, marți, joi și vineri, iar miercurea în regim de program prelungit, între 8.30 și 18.30.

Demersul autorităților locale din Maglavit a fost sprijinit de către Consiliul Județean Dolj, atât direct, prin adoptarea actului administrativ de modificare a arondării populației, cât și prin intermediul Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Dolj, instituție care coordonează și  controlează metodologic activitatea serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor din județ.

La cererea pentru obținerea unui act de identitate, solicitanții trebuie să anexeze actul de identitate vechi (în cazul în care îl mai dețin), certificatul de naștere și, după caz, cel de căsătorie sau hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă, precum și actul pentru spațiul de locuit. În situația în care aceștia nu pot prezenta unul dintre documentele de stare civilă sau nu pot face dovada unei adrese de domiciliu, cererile vor fi soluționate prin eliberarea de cărți de identitate provizorii, cu termen de valabilitate de un an. În cazul minorilor care solicită eliberarea unui act de identitate, este obligatoriu ca aceștia să fie însoțiți de unul dintre părinți. Contravaloarea actului de identitate (7 lei pentru cartea de identitate sau 1 leu pentru cartea de identitate provizorie) va fi achitată la casieria Primăriei Comunei Maglavit.

Sursa:gds.ro

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.