Un copil din Craiova îşi face temele într-un plafar. Băiatul vrea să înveţe carte şi să devină medic

Unde vrei sa donezi? Paypal
Ciobanu Gigel - ING / RO19INGB0000999909497742
Oferă-i la creator o cafea făcând o mică donație. Faceți clic pe pictograma săgeată de mai sus

Dantes Alexandru, are 8 ani şi este elev în clasa a-I-a, iar zi de zi îşi face temele într-un plafar din centrul oraşului. Băiatul susţine că îi place să meargă la şcoală şi nu a lipsit până acum niciodată de la ore.

Dantes este ajutat la teme chiar de farmacista plafarului. Băiatul este foarte ascultător şi are o minte sclipitoare. Desculţ, dar cu zâmbetul pe buze se apucă să ne demonstreze că ştie să scrie cifrele „Vine singur la mine să facem temele. Când era mai mic era un năzdrăvan, dar acum este de nerecunoscut. Îi place să meargă la şcoală şi este foarte atent la ore. Nu trebuie să repet cu el decât odată sau de două ori ce are de învăţat“, a declarat Elena Văcuţ, farmacista, care îl ajută pe copil la teme.

„Vreau să devin medic“

Dantes Alexandru susţine că este primul care ajunge la şcoală „Vreau să devin medic şi îmi place mult să învăţ. Doamna farmacistă mă ajută foarte mult. Cu dânsa îmi fac temele în fiecare zi. Mama nu ştie să facă lecţiile cu mine. Am învăţat multe lucruri, care mă ajută pe mine la ore“, a povestit băiatul.
Dantes este primul copil din familia sa care merge la şcoală. Băiatul işi doreşte caiete, cărţi şi o uniforma „Eu nu am cu ce să îl ajut. Nu avem bani suficienţi să mâncăm, dar să mai dăm şi pe haine. El sărăcuţu vrea să aibă ce au şi colegii lui, dar nu se poate. Mă bucur că îi place la şcoală şi merge zilnic“, a spus mama băiatului.
Sursa:adevarul.ro

Trimiteți un comentariu

Politica de comentarii: Vă rugăm să scrieți comentariile dvs. conform subiectului postării acestei pagini. Comentariile care conțin linkuri nu vor fi afișate până la aprobare.
Consimțământ pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri pe acest site pentru a analiza traficul, a vă aminti preferințele și pentru a vă optimiza experiența.
Hopa!
Se pare că este ceva în neregulă cu conexiunea ta la internet. Vă rugăm să vă conectați la internet și să începeți din nou să navigați.
AdBlock detectat!
Am detectat că utilizați pluginul de blocare a reclamelor în browser.
Venitul pe care îl obținem din reclame este folosit pentru a gestiona acest site web, vă rugăm să treceți pe lista albă a site-ului nostru în pluginul dvs. de blocare a reclamelor.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.